ارور لیمیت ۱۴ روز چیست؟

رفع ارور 14 روز اسپاتیفای

تیتر های مطلب

به جرات میتوان گفت که کمتر کسی پیدا میشود که به موسیقی علاقه مند نباشد و از گوش دادن به آن لذت نبرد. در دنیای امروزه موسیقی به یکی از نیاز های مهم ما انسان ها تبدیل شده است.

صدای موسیقی را میتوان در دوره همی ها ، باشگاه های ورزشی ، داخل ماشین هنگام رانندگی ، رستوران ها ، پاساژ ها و سایر مکان های عمومی شنید. موسیقی یکی از محبوب ترین ، پرطرفدار ترین و پر درآمد ترین هنر های حال حاضر دنیا به حساب می آید.

پلتفرم ها ، سایت ها و راه های مختلف و متعددی برای پخش و دانلود آهنگ های دلخواه کاربران وجود دارد ، اما یکی از محبوب ترین پلتفرم ها برای پخش موسیقی و پادکست های مختلف از سراسر ، اسپاتیفای نام دارد که ممکن است در این پلتفرم با ارور 14 روزه اسپاتیفای مواجه شوید.

برای آشنایی بیشتر با نحوه رفع ارور 14 روزه اسپاتیفای و اینکه چرا اسپاتیفای ارور 14 روز میدهد، با سایت هایپر اکانت همراه باشید.

اسپاتیفای چیست؟ 

اسپاتیفای یک سرویس آنلاین برای پخش آهنگ و پادکست میباشد که فعالیت رسمی خود را از سال 2008 آغاز نموده است. اسپاتیفای با امکانات و قابلیت های جالبی به کاربران خود ارائه میدهد ، لذت استفاده از این سرویس را چند برابر کرده است.

Untitled design - هایپر اکانت

قابلیت ها و امکانات اصلی و اساسی اسپاتیفای عملا رایگان هستند اما با پخش تبلیغات مختلف به همراه هستند ، این در حالی است که کاربران میتوانند برای دریافت کیفیت پخش بهتر و دانلود موسیقی ها میتوانند اقدام به خرید اشتراک ماهانه و یا سالانه این سرویس کنند. جهت خرید اشتراک اسپاتیفای میتوانید به صفحه مربوطه در سایت هایپر اکانت مراجعه کنید.

نحوه رفع ارور 14 روزه اسپاتیفای

اول باید بفهمیم که چه موقع ارور اسپاتیفای رخ میدهد؟ چرا اسپاتیفای ارور میدهد؟ و در نهایت چگونه میتوان به رفع ارور 14 روزه اسپاتیفای پرداخت؟

ارور ۱۴ روز اسپاتیفای چیست؟

ارور 14 روزه اسپاتیفای هنگامی رخ میدهد که ریجن حساب کاربری شما با آیپی اینترنت شما هنگام استفاده از این سرویس یکسان نباشد. به عنوان مثال ریجن حساب کاربری شما کشور آلمان می باشد اما با آیپی کشور هلند وارد برنامه میشوید ، در این صورت پس از 14 روز حساب کاربری شما دچار مشکل میشوید.

Untitled design 1 - هایپر اکانت

چگونه میتوان ارور 14 روزه اسپاتیفای را رفع کرد؟ نحوه رفع ارور ۱۴ روز Spotify

یکی از راه حل ها برای رفع ارور 14 روزه اسپاتیفای که هزینه ای نیز ندارد این است که از طریق لپ تاپ یا کامپیوتر وارد سایت اسپاتیفای شده و به حساب کاربری تان لاگین کنید. سپس ریجن حساب کاربری تان را به آیپی اینترنت تان تغییر دهید تا از ارور 14 روزه اسپاتیفای خلاص شوید. با رفع مشکل لوکیشن اسپاتیفای میتوانید بدون مواجه شدن با ارور 14 روز از این سرویس استفاده نمائید.

راه حل دوم کمی هزینه به همراه دارد اما خیال تان را برای همیشه راحت میکند که دیگر با این ارور 14 روزه اسپاتیفای مواجه نشوید. برای این کار صرفا کافیست بر روی حساب کاربری تان اشتراک اسپاتیفای را اعمال کنید.

در این صورت حتی اگر ریجن اکانت شما با آیپی اینترنت شما یکسان نباشد ، هیچگونه مشکلی برای حساب کاربری تان پیش نخواهد آمد و تا زمان پایان اشتراک اسپاتیفای میتوانید بدون هیچ گونه مشکلی از اسپاتیفای استفاده کرده و حداکثر لذت را ببرید.

فیلم آموزش رفع ارور ۱۴ روز اسپاتیفای

 

خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم جهت رفع ارور 14 days از اسپاتیفای

برای خرید اشتراک اسپاتیفای میتوانید از طریق سایت هایپر اکانت اقدام کنید. هایپر اکانت دارای کیفیت بالایی در زمینه ارائه اشتراک و اکانت سرویس های مختلف میباشد و پشتیبانی سایت ما در صورت بروز هرگونه مشکلی در خدمت شما عزیزان خواهد بود.

خرید اکانت اسپایتفای و رفع ارور ۱۴ روز اسپاتیفای

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه
فروشگاه