تغییر پسورد اکانت ایکس باکس

آموزش تغییر رمز عبور اکانت ایکس باکس

تیتر های مطلب

تغییر رمز عبور اکانت ایکس باکس یک اقدام امنیتی مهم است که باید به طور دوره‌ای انجام شود. پسورد قوی و مستحکم، به کاربران کمک می‌کند تا حساب کاربری خود را در برابر حملات هکرها و دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری خود، محافظت کنند. همچنین گاهی اوقات در صورت فراموشی رمز عبور راه حلی معرفی خواهیم کرد تا بتوانید به اکانت خود دسترسی داشته باشید. تعویض رمز عبور گاهی اوقات به شدت ضروری شده و به یک نیاز مهم تبدیل میشوند. در این مقاله، به شما نشان خواهیم داد که چگونه می‌توانید پسورد حساب کاربری ایکس باکس خود را تغییر دهید. با هایپر اکانت همراه باشید.

معرفی ایکس باکس گیم پس

Xbox Game Pass یک سرویس اشتراکی بازی برای کنسول‌های Xbox و کامپیوترهای شخصی است که به شما امکان دسترسی به یک کتابخانه بزرگ از بازی‌ها را با یک ماهانه کمترین هزینه ممکن می‌دهد.

با اشتراک در Xbox Game Pass، شما می‌توانید به بیش از ۱۰۰ بازی کامل دسترسی داشته باشید، از جمله عناوین جدید و برتر، بازی‌های اختصاصی Xbox، بازی‌های محبوب تری از شرکت‌هایی چون Bethesda، EA، و Ubisoft و همچنین بازی‌های مستقل. این سرویس همچنین بازی‌های جدیدی را به طور منظم به کتابخانه اضافه می‌کند، بنابراین شما همیشه به بازی‌های جدید دسترسی خواهید داشت.

علاوه بر این، با Xbox Game Pass Ultimate، شما می‌توانید به Xbox Live Gold هم دسترسی داشته باشید که شامل بازی‌های چند نفره آنلاین و تخفیف‌های اختصاصی برای بازی‌هاست. همچنین، با اشتراک Xbox Game Pass Ultimate، شما می‌توانید بازی‌ها را روی کامپیوتر و دستگاه‌های موبایل خود نیز بازی کنید.

با توجه به همه این ویژگی‌ها، خرید اکانت گیم پس آلتیمیت یکی از بهترین راه‌ها برای دسترسی به بازی‌های برتر برای کنسول Xbox و کامپیوتر شماست.

نحوه تغییر رمز عبور اکانت ایکس باکس

جهت تغییر رمز عبور اکانت ایکس باکس خود مراحل زیر را قدم به قدم دنبال کنید:

ابتدا وارد وبسایت رسمی ایکس باکس شده و به حساب کاربری خود لاگین کنید. پس از وارد کردن ایمیل خود، میتوانید به دو روش وارد اکانت خود شوید؛ هم میتوانید رمز خود را وارد کنید و هم میتوانید درخواست ارسال کد به ایمیل خود را کنید و با وارد کردن کد موقت وارد اکانت خود شوید.

تغییر پسورد اکانت ایکس باکس

سپس در بالای صفحه بر روی پروفایل خود کلیک کرده و گزینه My Microsoft account کلیک کنید.

تغییر پسورد اکانت ایکس باکس

در پنجره جدیدی که باز شده است بر روی زبانه Security کلیک کنید.

تغییر پسورد اکانت ایکس باکس

سپس در مرحله باید باید رمز اکانت خود را وارد کنید یا کد ارسال شده به ایمیل تا را تایید کنید تا به مرحله بعدی هدایت شوید.

پس از وارد کردن پسورد یا کد ارسال شده به ایمیل تان، بر روی گزینه Change my password کلیک کنید.

تغییر پسورد اکانت ایکس باکس

حال در پنجره باز شده در کادر اول رمز فعلی اکانت و در کادر های دوم و سوم رمز عبور جدید خود را وارد کرده و تایید کنید.

تغییر پسورد اکانت ایکس باکس

بدین ترتیب مراحل تغییر رمز عبور اکانت ایکس باکس به اتمام میرسد و اگر تمامی مراحل را به درستی طی کرده باشید پسورد اکانت تان عوض میشود.

در صورت فراموشی رمز عبور اکانت ایکس باکس چه کار کنیم؟

هنگام لاگین از طریق سایت ایکس باکس دو گزینه برای ورود به اکانت برایتان وجود دارد. یکی از طریق وارد کردن رمز عبور اکانت ایکس باکس و دیگری از طریق وارد کردن کد موقت ارسال شده به ایمیل تان است. در صورتی که رمز عبور خود را به خاطر نمی آورید یا نمیخواهد به کسی جهت ورود به اکانت تان رمز عبور بدهید، میتوانید از طریق کد موقت که به ایمیل تان ارسال میشود خودتان یا دیگران وارد اکانت شما شوند. این روش هنگامی که جواب میدهد که شما به ایمیل تان دسترسی دارید و میتوانید پیام های ارسالی به آن را بخوانید.

اما اگر رمز عبور خود را فراموش کنید و به ایمیل تان هم دسترسی ندارید، در این چنین حالتی باید گزینه Forgot password را بزنید.

تغییر پسورد اکانت ایکس باکس

پس از آن به یک صفحه جهت وارد کردن ایمیل اکانت و یک ایمیل دیگر جهت دریافت نامه مربوط به احراز هویت و باز پس گیری اکانت ایکس باکس تان هدایت میشوید. بدین ترتیب میتوانید اکانت خود را برگردانید. اما توصیه میشود تا جایی که ممکن است رمز عبور و ایمیل اکانت ایکس باکس خود را فراموش نکنید تا دچار چنین مشکلاتی نشوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اخبار روز تکنولوژی صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام ما را دنبال کنید.

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه
فروشگاه