دانلود فیلم و سریال های نتفلیکس

آموزش دانلود از نتفلیکس

تیتر های مطلب

نتفلیکس یکی از محبوب ترین سرویس های پخش فیلم و سریال در جهان است که به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا محتوای مورد علاقه خود را در هر زمان و هر مکانی که میخواهند تماشا کنند. یکی از ویژگی های مهم این سرویس، امکان دانلود از نتفلیکس برای تماشای آفلاین است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به اتصال اینترنت، فیلم ها و سریال های خود را در مسافرت، در محل کار و یا در مکان هایی با اتصال ضعیف به اینترنت تماشا کنند. برای آموزش نحوه دانلود فیلم و سریال از نتفلیکس تا انتهای این مقاله با هایپر اکانت همراه باشید.

چگونه از نتفلیکس استفاده کنیم؟

لطفا توجه داشته باشید که Netflix یک سرویس پخش آنلاین است و میتوانید با کلیک بر روی فیلم و سریال های مختلف، نتفلیکس شروه به پخش محتوی مورد نظر شما میکند. شما می توانید آن را متوقف، جلو بردارید و حتی تماشای برنامه مورد نظر خود را به زمان دیگری موکول کنید. اما قبل از همه این ها، شما به یک اکانت پریمیوم نتفلیکس نیاز دارید.

با توجه به محدودیت هایی که در کشور ایران برای استفاده از نتفلیکس و سایر سرویس های مشابه به وجود آمده است، هایپر اکانت با ارائه خدمات سرویس های خارجی در ایران، امکان استفاده از این سرویس ها را برای شما عزیزان فراهم میکند. جهت بهره مندی از امکانات و خدمات نتفلیکس به صورت قانونی و با قیمتی مناسب، میتوانید به صفحه خرید اکانت نتفلیکس پریمیوم مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید. پس از تکمیل سفارش، یک اکانت نتفلیکس به همراه اطلاعات پروفایل و رمز پین شخصی دریافت میکنید و میتوانید بدون محدودیت خاصی به تماشا یا دانلود از نتفلیکس بپردازید و به فیلم و سریال های مورد علاقه خود دسترسی آنلاین و آفلاین داشته باشید.

آیا دانلود از نتفلیکس ممکن است؟

دانلود محتوا از Netflix برای مشاهده آفلاین در دستگاه های قابل حمل ممکن است. این ویژگی معمولاً برای کاربرانی که به اینترنت دسترسی ندارند یا به دنبال تماشای محتوای Netflix در زمان هایی که اینترنت در دسترس نیست هستند، مفید است.

شما می توانید محتوای خود را برای مشاهده آفلاین دانلود کنید، اما برخی محتواهای Netflix برای دانلود در دسترس نیستند و این بسته به مجوزهای محتوایی که Netflix در اختیار دارد، متفاوت است. همچنین، برخی محتواهای Netflix فقط در برخی مناطق جغرافیایی در دسترس هستند.

با دانلود این فیلم ها و سریال ها، شما می توانید آنها را در زمان هایی که اینترنت در دسترس نیست، مشاهده کنید.

نحوه دانلود فیلم و سریال از نتفلیکس

برای دانلود از نتفلیکس لازم است برنامه نتفلیکس را بر روی گوشی های هوشمند خود نصب کنید، زیرا در نسخه وب امکان دانلود وجود ندارد. پس از نصب برنامه، وارد حساب کاربری خود شوید. توجه داشته باشید استفاده از ابزار های تغییر آیپی برای دسترسی به محتوای نتفلیکس لازم و ضروری میباشد.

پس از راه اندازی نتفلیکس در گوشی هوشمند خود، حال میتوانید با دنبال کردن مراحل زیر فیلم و سریال های نتفلیکس را دانلود کنید:

هنگامی که فیلم یا سریالی را برای دانلود انتخاب می کنید، پس از باز کردن صفحه مربوط به توضیحات آن فیلم یا سریال، اگر علامت و گزینه ای مربوط به دانلود مشاهده کردید، بدین معناست که این فیلم یا سریال قابلیت دانلود و تماشای آفلاین را دارد. اما دقت داشته باشید این قابلیت برای همه محتوای نتفلیکس در دسترس نمیباشد.

برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌هایی که از مشاهده آفلاین پشتیبانی می‌کنند، شما باید به صفحه جزئیات محتوا در برنامه Netflix بروید. در این صفحه، روی نماد دانلود که در کنار نماد اشتراک گذاری قرار دارد، کلیک کنید تا دانلود محتوا شروع شود.

 دانلود فیلم و سریال از نتفلیکس

پس از اتمام بارگیری فیلم یا سریال، شما می‌توانید تمام محتوای دانلود شده خود را در ناوبری پایین نرم‌افزار Netflix مشاهده کنید. برای این کار، روی نماد بارگیری که در بخش ناوبری پایین قرار دارد، کلیک کنید. در این بخش، شما می‌توانید تمام فیلم‌ها و سریال‌هایی را که قبلاً دانلود کرده‌اید، مشاهده و مدیریت کنید.

جهت پیدا کردن لیست فیلم و سریال های نتفلیکس که قابل دانلود هستند، میتوانید در سمت بالای صفحه گوشی، سه خط را زده و گزینه Availabe for Download را بزنید. پس از باز شدن لیست، تمامی فیلم و سریال هایی که مشاهده خواهید کرد، همگی قابل دانلود و تماشای آفلاین هستند.

 دانلود فیلم و سریال از نتفلیکس

برای پاک کردن محتوای دانلود شده از نتفلیکس میتوانید بعد از تماشای یک فیلم یا سریال در Netflix، به بخش بارگیری‌ها در ناوبری پایین نرم‌افزار بروید. سپس روی نماد مداد در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید تا به حالت ویرایش برسید. در این حالت، شما می‌توانید فیلم یا سریالی که قبلاً دانلود کرده‌اید را انتخاب کنید.

پس از انتخاب فیلم و سریال های نتفلیکس، روی نماد سطل زباله در بالای سمت راست کلیک کنید تا آن را حذف کنید و فضای حافظه دستگاه خود را آزاد کنید. با این کار، فیلم یا سریالی که قبلاً دانلود کرده‌اید، از دستگاه حذف خواهد شد و فضای حافظه دستگاه شما آزاد خواهد شد.

 دانلود فیلم و سریال از نتفلیکس

در نهایت، دانلود از نتفلیکس یکی از بهترین روش‌های برای دسترسی به فیلم و سریال های نتفلیکس مورد علاقه شما در هنگامی است که اینترنت در دسترس نیست یا برای دیدن فیلم‌ها و سریال‌ها به صورت آفلاین هستید. با این روش، شما می‌توانید هر زمان که می‌خواهید، به فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید و آن‌ها را بدون نیاز به اینترنت تماشا کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اخبار روز تکنولوژی صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام ما را دنبال کنید.

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه
فروشگاه