آموزش تغییر پسورد اپساتیفای

آموزش تغییر پسورد اسپاتیفای

تیتر های مطلب

همانطور که می‌دانید، امنیت حساب کاربری در سرویس‌های آنلاین بسیار مهم است و از این رو تغییر پسورد اسپاتیفای به صورت منظم برای حفظ امنیت حساب کاربری بسیار ضروری است.

اسپاتیفای یکی از پرطرفدارترین سرویس‌های پخش موسیقی در دنیاست که بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. تغییر پسورد اسپاتیفای بسیار آسان است و در این مقاله ما به بررسی مراحل انجام این کار خواهیم پرداخت. همچنین به یاد داشته باشید که تغییر پسورد اسپاتیفای در صورت فراموشی رمز عبور نیز صورت میگیرد. با هایپر اکانت همراه باشید.

نحوه تغییر پسورد اسپاتیفای

برای تغییر پسورد اسپاتیفای خود می‌توانید از مراحل زیر استفاده کنید:

  1. ابتدا با یک مرورگر وارد حساب کاربری خود در اسپاتیفای شوید. برای این کار می‌توانید به وب‌سایت اسپاتیفای به آدرس www.spotify.com وارد شوید و سپس روی Log in کلیک کنید. در صورتی که از نسخه موبایل اسپاتیفای استفاده می‌کنید، از برنامه در این آموزش استفاده نکنید و از طریق مرورگر وارد نسخه وب اسپاتیفای شوید.آموزش تغییر پسورد اپساتیفای

  2. پس از ورود به حساب کاربری، روی نام کاربری خود کلیک کرده و سپس گزینه Account را انتخاب کنید.آموزش تغییر پسورد اپساتیفای

  3. در بخش Change Password، پسورد جدید خود را وارد کنید و سپس پسورد قبلی خود را برای تأیید وارد کنید.آموزش تغییر پسورد اپساتیفای

  4. در نهایت، روی دکمه Save کلیک کنید تا پسورد جدید شما ذخیره شود.

مطمئن شوید که پسوردی که انتخاب می‌کنید، قوی و پیچیده باشد تا از دسترسی هکرها به حساب کاربری شما جلوگیری شود. همچنین به یاد داشته باشید که باید از رمز عبور هایی استفاده کنید که به راحتی بتوانید آنها را به خاطر بسپارید و زیاد لازم نشود تا پسورد خود را به طور مداوم تغییر دهید.

نحوه بازیابی پسورد اسپاتیفای

در صورتی که پسورد حساب کاربری اسپاتیفای خود را فراموش کرده‌اید، می‌توانید با استفاده از روش‌هایی که اسپاتیفای فراهم کرده، آن را بازیابی کنید. در ادامه، نحوه بازیابی پسورد اسپاتیفای را توضیح می‌دهیم:

  • از طریق مرورگر نسخه وب اسپاتیفای را باز کنید.
  • از منوی بالایی روی گزینه Log in کلیک کنید.
  • حالا در صفحه‌ ای که از شما اطلاعات ورود به اکانت خواسته می‌ شود، روی ?Forgot your password کلیک کنید.

آموزش تغییر پسورد اپساتیفای

  • وقتی با صفحه بازیابی پسورد (Password Reset) روبرو می‌شوید، ابتدا باید آدرس ایمیل یا نام کاربری خود را وارد کنید. سپس در صورت نیاز باید هویت خود را با کلیک بر روی چک باکس I’m not a robot تأیید کنید. در انتها، برای ارسال درخواست بازیابی پسورد، باید روی دکمه سبز رنگ SEND کلیک کنید.

آموزش تغییر پسورد اپساتیفای

  • به این ترتیب پیام بازیابی پسورد اسپاتیفای به آدرس ایمیل اکانت شما ارسال می‌شود.
  • به دنبال جدیدترین ایمیل های فرستاده شده از طرف اسپاتیفای بگردید. طبیعتا آخرین ایمیلی که برایتان ارسال شده، ایمیل مربوط به بازیابی پسورد اسپاتیفای خواهد بود.
  • ایمیل را باز کرده و بر روی گزینه Reset Password کلیک کنید.

آموزش تغییر پسورد اپساتیفای

  • پس از کلیک بر روی گزینه Reset Password مربوط به ایمیل بازیابی پسورد اسپاتیفای، به صفحه جدیدی در مرورگر خود هدایت خواهید شد که دو کادر برای وارد کردن پسورد جدید اسپاتیفای در نظر گرفته شده است. برای تغییر پسورد، کافی است پسورد دلخواه خود را در دو کادر مربوطه وارد کنید. سپس برای تأیید هویت خود، مجدداً در صورت نیاز باید بر روی چک باکس I’m not a robot کلیک کنید و در نهایت برای ذخیره تغییرات، روی دکمه سبز رنگ SEND کلیک کنید.

آموزش تغییر پسورد اپساتیفای

در صورتی که تمامی مراحل بازیابی پسورد اسپاتیفای را به درستی انجام داده باشید، با پیغام Password Updated روبرو خواهید شد. همچنین اسپاتیفای یک ایمیل با موضوع Password Updated به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد کرد تا از تغییر پسورد باخبر شوید.

بدین ترتیب بازیابی پسورد اسپاتیفای به اتمام میرسد و میتوانید با وارد کردن ایمیل یا نام کاربری و پسورد تان، وارد حساب کاربری تان شوید.

خرید اسپاتیفای پریمیوم

اگر به دنبال خرید اشتراک پریمیوم اسپاتیفای هستید، می‌توانید از طریق هایپر اکانت اقدام به خرید کنید. هایپر اکانت یکی از وب‌سایت‌های معتبر و محبوب برای خرید اشتراک‌های مختلف است که این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا به‌صورت آنلاین و به راحتی اشتراک پریمیوم اسپاتیفای را خریداری کنید.

برای خرید اشتراک پریمیوم اسپاتیفای از سایت هایپر اکانت، شما باید ابتدا به صفحه خرید اسپاتیفای پریمیوم مراجعه کرده و اشتراک مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس باید اطلاعات مربوط به اکانت اسپاتیفای خود را وارد کرده و سفارش را به ثبت برسانید. سپس تیم پشتیبانی هایپر اکانت سفارش شما را در کمترین زمان ممکن و به سرعت تکمیل خواهد کرد و می‌توانید از تمامی امکانات پریمیوم این سرویس استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اخبار روز تکنولوژی صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام ما را دنبال کنید.

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه
فروشگاه