انتقال طرح های کنوا به تیم جدید |جابجایی پروژه های کنوا

نحوه انتقال طرح های کانوا به تیم جدید

تیتر های مطلب

در این مقاله قصد داریم نحوه انتقال طرح های کنوا به تیم جدید و اکانت پریمیوم جدید را توضیح دهیم. اگر قصد خرید اکانت پریمیوم دارید و نگران از دست رفتن پروژه­ هایتان در اکانت فعلی و رایگان خود هستید، پیشنهاد می­کنم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا نگرانی شما برطرف شود.

با استفاده از انتقال، شما هر طرحی که لینک ساختش را داشته باشید به حساب کاربری جدیدتان منتقل می­شود. مهم نیست که این طرح مربوط به اکانت دوست شماست، یا همکارانتان. با ما همراه باشید. در این مقاله ما با نحوه انتقال طرح های کنوا و جابجایی پروژه های کنوا به تیم جدید آشنا میشویم.

از کنوا چه می­دانید؟

کنوا canva پلتفرم آنلاینی است که برای طراحی و ویرایش تصاویر کاربرد دارد. تولیدکنندگان محتوا و طراحان برای طراحی­های خود از این پلتفرم بهره زیادی می­برند. کنوا (یا همان کانوا) به اصطلاح فتوشاپ آنلاین میباشد و کار را برای تولید کنندگان محتوا بسیار ساده تر کرده است. کنوا در سال ۲۰۱۳ لانچ شده است و تا به الان بیش از ده میلیارد دیزاین در بیش از ۱۹۰ کشور دنیا ایجاد شده است. با این وجود که ما در ایران امکان خرید اشتراک پرمیوم کنوا را به صورت مستقیم نداریم، هایپر اکانت با کمترین قیمت اکانت شما رو به پرمیوم ارتقا میدهد. کافیست از صفحه محصول کنوا در هایپر اکانت،‌ این محصول را خریداری بفرمایید.

انتقال طرح های کنوا - هایپر اکانت

تیم در کنوا چیست؟

تیم یک گروه در اکانت کنوا میباشد که باعث میشود تا طرح های شما مرتب باشد و در یک مکان باشد. همچنین شما میتوانید در تیم های مختلفی حضور داشته باشید و دیزاین ها و پروژه های شما با هم تداخل پیدا نکنند. در این مقاله میخواهیم انتقال طرح های کنوا به تیم جدید را بررسی کنیم.

چه زمانی نیاز داریم تا جابجایی پروژه های کنوا را انجام دهیم؟

ما پس از خرید اکانت کنوا، به تیم جدیدی دسترسی پیدا می­کنیم که اشتراک پریمیوم در آن فعال شده است. شما ممکن است پیش از خرید اکانت رایگانی ایجاد کرده باشید و در تیم پرسونال خود باشید. زمانی که اکانت شما توسط ما پرمیوم میشود شما میبایست تیم خود را به تیمی که توسط ما به آن اضافه شده اید تغییر دهید.

طرح ­های شما در اکانت رایگان هستند و پس از خرید حساب پریمیوم دسترسی به آن ها در همان تیم رایگان خودتون باقی میماند. در چنین موقعیتی نیاز داریم که طرح­ها را از تیم رایگان به ­تیم جدیدی که خریداری شده منتقل کنیم. روشی که در ادامه به شما معرفی می­کنیم برای انتقال طرح و پروژه های از یک تیم به یک تیم دیگر در کنوا خواهد بود.

چگونه انتقال طرح های کنوا به تیم جدید را در کنوا انجام دهیم؟

  • در کامپیوتر در سمت چپ بالا بر روی 3 خط کناری لوگو کنوا کلیک کنید. بعد از باز شدن تب به­ سراغ گزینه دوم یعنی All your designs بروید.
  • توجه داشته باشید که باید حتما در اکانتی باشید که طرح ­های شما در آنجاست. در اینجا طرح­ های شما قابل دسترسی است. حالا کافیست که برای انتقال هر طرح موس را بر روی­شان نگه دارید تا گزینه 3 نقطه در بالا و قسمت راست آن طرح نشان داده شود.
  • پس از کلیک بر روی آن و باز شدن تب، گزینه چهارم یعنی share که به معنای اشتراک­ گذاری میباشد را بزنید.

انتقال طرح های کنوا به تیم جدید

  • در تب بعدی، پایین تب بر روی گزینه Copy link کلیک کنید تا لینک URL در کلیپ‌برد شما کپی شود. تیم دوم یا همان تیم پریمیوم هایپر اکانت را انتخاب کنید.

انتقال طرح تیم در کنوا

  • حالا URL کپی­ شده را در محل لینک مرورگر جای­گذاری (paste) کنید تا به صفحه طرح خود منتقل شوید. پس از اینکه طرح شما بالا آمد در تب بالایی سمت راست اولین گزینه به ­نام HOME ، بر روی گزینه File كليك كرده و در نهایت گزینه Make a copy را بزنید تا کار انتقال طرح در کنوا به تیم جدید و پرمیوم شما تمام شود.

جابه‌جایی پروژه های کنوا با استفاده از موبایل

انجام این کار در گوشی هوشمند شما نیز امکان­پذیر است. با ترتیبی که گفته خواهد شد، مراحل را انجام دهید تا کار پیش برود.

  1. وارد اپلیکیشن کنوا شوید و در تب پایین گزینه اول از سمت راست یعنی Menu را لمس کنید.
  2. سپس در منوی کشویی ایجاد شده بر روی گزینه اول یعنی Recent designs ضربه بزنید. در این قسمت هم شما وارد پروژه­های خود خواهید شد.
  3. حالا کافی‌است بر روی همان سه نقطه هر پروژه کلیک کنید تا امکان­ کپی لینک برای شما باز شود. پس از انتخاب گزینه Share مابقی مراحل همانند آموزش قبلی خواهد بود.
  4. پس از اینکه لینک در کلیپ­برد کپی شد، وارد مرورگر گوشی خود شوید و لینک را در آن پیست کنید. سپس در سایت با انتخاب آپشن 3 نقطه و لمس گزینه make a copy کار را به تمام برسانید.

در صورتی که طرح­های مهمی در حساب کاربری قبلی خود دارید، انجام این کار پس از پرمیوم سازی اکانت canva بسیار ضروری است. با این کار اطلاعات مهم شما از بین نخواهد رفت.

جمع‌­بندی

برای انتقال طرح های کنوا به تیم جدید نیاز به انجام کار سختی نیست. بر اساس آموزش­هایی که داده شد، کار را پیش ببرید تا طرح­ها به­راحتی در اکانت جدید ثبت شوند.

بسیاری از افراد پیش از اینکه اکانت کنوا خریداری کنند از نسخه رایگان این پلتفرم آنلاین بهره می­برند. ممکن است این استفاده ماه­ها طول بکشد و انها در این مدت طرح­های زیادی در اکانت رایگان خود بسازند.

با خرید اکانت ممکن است این نگرانی به آنها دست دهد که پروژه­های قدیمی از بین خواهند رفت. در صورتی که چنین چیزی نیست. با انتقال تمامی مشکل­ها حل خواهند شد. ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید.

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه
فروشگاه