فعالسازی لایسنس JetBrains

آموزش فعالسازی لایسنس جت برینز JetBrains

تیتر های مطلب
JetBrains یک شرکت نرم‌افزاری است که ابزارهای توسعه نرم‌افزار را تولید می‌کند. این شرکت محصولات متنوعی را برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزار ارائه می‌دهد. ابزارهای JetBrains به طور گسترده‌ای در صنعت نرم‌افزار استفاده می‌شوند و توسعه‌دهندگان بسیاری در سراسر جهان از آنها استفاده می‌کنند. در ادامه این مقاله با آموزش نحوه فعالسازی لایسنس جت برینز JetBranis با هایپر اکانت همراه باشید.

محصولات جت برینز

محصولات JetBrains شامل IntelliJ IDEA (برای توسعه نرم‌افزار Java، Kotlin و Android) ، PyCharm (برای توسعه نرم‌افزار Python) ، PhpStorm (برای توسعه نرم‌افزار PHP) ، RubyMine (برای توسعه نرم‌افزار Ruby و Rails) ، WebStorm (برای توسعه نرم‌افزار JavaScript و TypeScript) و چندین ابزار دیگر مانند CLion (برای توسعه نرم‌افزار C و C++) و DataGrip (برای توسعه نرم‌افزار پایگاه داده) می‌شود. همچنین، JetBrains ابزارهایی مانند TeamCity و YouTrack برای اداره پروژه‌های نرم‌افزاری نیز تولید می‌کند.

JetBrains به طور مداوم محصولات خود را به‌روز می‌کند و از آخرین تکنولوژی‌ها و استانداردهای صنعتی استفاده می‌کند. این شرکت همچنین ابزارهایی برای توسعه نرم‌افزارهای مبتنی بر ابر مانند JetBrains Space نیز ارائه می‌دهد.

خرید لایسنس جت برینز JetBrains

همانطور که اشاره شد، استفاده از JetBrains به صورت رایگان ممکن نیست و خرید لایسنس جت برینز یک راه قانونی و مطمئن برای بهره‌مندی از امکانات این ابزارهاست. با خرید لایسنس جت برینز JetBrains، می‌توانید به نسخه‌های کامل و بدون محدودیت از ابزارهای JetBrains دسترسی داشته باشید و از امکانات پیشرفته این ابزارها بهره مند شوید.

جهت دسترسی به خدمات و امکانات جت برینز به صورت فانونی و با پرداخت دلاری میتوانید به صفحه خرید لایسنس جت برینز مراجعه نموده و سفارش خود را ثبت کنید.

تمامی محصولات و خدمات هایپر اکانت قانونی بوده و دارای ضمانت و گارانتی معتبر هستند. این به شما اطمینان می‌دهد که محصولاتی که خریداری می‌کنید، مطابق با استانداردهای قانونی و صنعتی هستند و هیچگونه مشکلی در آینده برای شما ایجاد نخواهند کرد.

نحوه فعالسازی لایسنس جت برینز JetBrains

بعد از خرید لایسنس JetBrains، باید نرم‌افزار JetBrains را روی سیستم خود نصب کنید. سپس می‌توانید به راحتی لایسنس خود را فعال کنید. برای این منظور، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • بعد از دریافت و لایسنس و نصب برنامه جت برینز، آن را اجرا کرده و در منوی بالایی، Help را باز کنید و سپس گزینه Register را انتخاب کنید.
  • کادر License Activation را در IDE باز کنید و در پنجره جدید در بخش Get license from گزینه Activation Code را انتخاب کنید.
  • سپس کد لایسنس جت برینزی که دریافت کرده اید را در کادر مربوطه جایگذاری کنید و گزینه Activate را کلیک کنید.

خرید لایسنس جت برینز JetBrains

حال پس از زدن گزینه “فعالسازی” لایسنس جت برینز شما فعال میشود و میتوانید بدون محدودیت و مشکلی، از خدمات و ابزار های JetBrains بهره مند شوید. در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکلی متیوانید با تیم پشتیبانی هایپر اکانت در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اخبار روز تکنولوژی صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام ما را دنبال کنید.

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه
فروشگاه