نحوه آفلاین ظاهر شدن در کنسول ایکس باکس

آموزش آفلاین ظاهر شدن در ایکس باکس گیم پس

تیتر های مطلب

با پیشرفت فناوری های بازی های ویدیویی، این روز ها بسیاری از بازیکنان از قابلیت آفلاین ظاهر شدن در کنسول های گیمینگ مانند ایکس باکس بهره می برند. ظاهر شدن آفلاین به کاربران این امکان را می دهد تا در محیطی خصوصی و مناسب بازی کنند. در این مقاله، ما به آموزش آفلاین ظاهر شدن در ایکس باکس می پردازیم.

برای تجربه بازی های آنلاین در کنسول ایکس باکس می توانید از سرویس گیم پس آلتیمیت بهره مند شوید. ایکس باکس گیم پس (Xbox Game Pass) یک سرویس اشتراکی است که توسط شرکت مایکروسافت برای کنسول های بازی ایکس باکس و سیستم عامل ویندوز عرضه شده است. این سرویس به کاربران اجازه می دهد تا با پرداخت یک هزینه ماهیانه ثابت، به یک کتابخانه بزرگ از بازی های ویدیویی دسترسی داشته باشید و آن‌ها را در قالب استریم یا دانلود مستقیم بر روی دستگاه های خود اجرا کرده و بازی کنید.

ایکس باکس گیم پس شامل مجموعه ای از بازی های ایکس باکس وان (Xbox One) و ایکس باکس سری ایکس (Xbox Series X) است که توسط مایکروسافت و ناشران مستقل توسعه داده شده اند. اعضای سرویس می توانند از بازی های مختلفی مانند بازی های اکشن، ماجراجویی، ورزشی، استراتژیک و بسیاری دیگر لذت ببرند.

برای بهره مندی از امکانات گیم پس آلتیمیت به صورت قانونی و بر روی اکانت شخصی خودتان، میتوانید به صفحه خرید گیم پس آلتیمیت مراجعه نمائید.

نحوه آفلاین ظاهر شدن در ایکس باکس گیم پس

برای آفلاین ظاهر شدن در ایکس باکس بین دوستان خود، مراحل زیر را قدم به قدم دنبال کنید:

  • به تصویر پروفایل خود در ایکس باکس بروید و دکمه A را روی کنترلر خود فشار دهید تا آن را انتخاب کنید.
  • پس از باز کردن پروفایل تان، 4 گزینه مشاهده خواهید کرد. روی گزینه Appear Online رفته و آن را انتخاب کنید.
  • سپس از لیست باز شده گزینه Appear Offline را انتخاب کنید تا برای دیگران آفلاین ظاهر شوید.

نحوه آفلاین ظاهر شدن در کنسول ایکس باکس

پس از تنظیم کردن گزینه Appear Offline، شما برای دیگران به صورت آفلاین نشان داده میشوید و میتوانید به صورت انفرادی و به دور از بقیه بازی های دلخواه تان را اجرا کنید. البته در صورت نیاز میتوانید گزینه Do not Disturb را نیز انتخاب کنید. این گزینه به معنای “مزاحم نشوید” میباشد و شما آنلاین ظاهر میشوید؛ اینکه کسی از دوستان تان شما را به بازی دعوت کند یا خیر به آنها بستگی دارد.

نحوه آفلاین ظاهر شدن در ایکس باکس با برنامه XBOX

اگر از کاربران برنامه رسمی ایکس باکس هستید از امکانات و قابلیت های جذاب و مفید این برنامه باخبر هستید. برای افرادی که با برنامه XBOX آشنا نیستند باید گفت که این برنامه امکاناتی مانند مشاهده فعالیت دوستان در Xbox live، اشتراک گذاری کلیپ و ویدیو، مشاهده و بررسی بازی های موجود در ایکس باکس، خرید بازی از فروشگاه ایکس باکس، استفاده از برنامه برای کنترل کنسول ایکس باکس و کیبورد و استفاده به عنوان کنترل کننده حین پخش موزیک و فیلم را دارد. این برنامه را میتوانید از گوگل پلی استور برای گوشی های اندروید و اپ استور برای گوشی های آیفون دانلود کنید.

پس از نصب برنامه، باید از طریق اکانت ایکس باکس خود وارد برنامه ایکس باکس شوید. سپس جهت آفلاین ظاهر شدن در ایکس باکس از طریق برنامه XBOX، پس از ورود به برنامه، به سادگی روی نماد اکانت خود در گوشه سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید و Appear Offline را انتخاب کنید.

نحوه آفلاین ظاهر شدن در کنسول ایکس باکس

بدین ترتیب می توانید آفلاین ظاهر شدن در ایکس باکس را از طریق برنامه ایکس باکس انجام دهید از دید دیگران دوستان خود پنهان بمانید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اخبار روز تکنولوژی صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام ما را دنبال کنید.

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه
فروشگاه