آموزش تغییر ایمیل در اکانت ایکس باکس

تیتر های مطلب

در این مقاله، ما به آموزش تغییر ایمیل در اکانت ایکس باکس می پردازیم. ایکس باکس یکی از محبوب ترین سرویس های بازی آنلاین است که توسط شرکت مایکروسافت ارائه می‌شود. تغییر ایمیل در این سرویس می تواند برای کاربران مفید باشد، برای مثال در صورتی که شما به علت تغییر ایمیل خود امکان دسترسی به حساب کاربری خود را از دست داده اید و یا در صورتی که می خواهید به ایمیل دیگری پیام های امنیتی و کد های ورود ارسال شود تا به این سرویس دسترسی داشته باشید.

برای این کار، شما نیاز به دسترسی به حساب کاربری خود در ایکس باکس دارید و با استفاده از تنظیمات حساب، می توانید ایمیل خود را تغییر دهید. در این آموزش، مراحل انجام این کار به طور دقیق شرح داده شده است.

با دنبال کردن این آموزش، شما به راحتی می توانید ایمیل خود را در اکانت ایکس باکس تغییر دهید و از امکانات این سرویس بهره مند شوید. با هایپر اکانت همراه باشید.

نحوه تغییر ایمیل در اکانت ایکس باکس گیم پس

به منظور تغییر ایمیل حساب ایکس باکس خود، مراحل زیر را قدم به قدم دنبال کنید:

1.در مرور خود وارد وبسایت رسمی مایکروسافت شوید و سپس بر روی Sign In کلیک کنید.

2.مشخصات حساب کاربری مایکروسافت (ایمیل و پسورد) خودتان را وارد کرده و سپس بر روی Sign in کلیک کنید.

آموزش تغییر ایمیل در اکانت ایکس باکس گیم پس

3.حال در پنجره باز شده، گزینه Your Info یا “اطلاعات من” را از زبانه بالای صفحه انتخاب کنید.

آموزش تغییر ایمیل در اکانت ایکس باکس گیم پس

4.در صفحه ای که باز میشود به دنبال بخش Account Info بگردید و بر روی گزینه Edit account info کلیک کنید.

آموزش تغییر ایمیل در اکانت ایکس باکس گیم پس

5.در این بخش لازم است که ایمیل جدید را وارد کنیم. پس همانند عکس زیر، بر روی گزینه Add Email Adress یا “افزودن ایمیل جدید” کلیک کنید.

آموزش تغییر ایمیل در اکانت ایکس باکس گیم پس

6.در بخش بعدی یک آدرس ایمیل جدید وارد کرده یا آدرس ایمیلی که قبلاً استفاده کرده اید را وارد کنید. پس از عبور موفقیت آمیز از این مرحله، میتونید روی Add Alias یا “افزودن نام مستعار” کلیک کنید.

آموزش تغییر ایمیل در اکانت ایکس باکس گیم پس

7.حال در صفحه جدید، بر روی گزینه Make Primary در روبروی ایمیلی که جدیدا اضافه کرده اید، کلیک کنید. این گزینه، ایمیل جدید را تبدیل به ایمیل اصلی حساب کاربری ایکس باکس خواهد کرد.

آموزش تغییر ایمیل در اکانت ایکس باکس گیم پس

پس از طی مراحل بالا، به طور رسمی ایمیل جدیدی که وارد کرده اید، برای ورود و تغییرات و خدمات دیگر در ایکس باکس، مورد استفاده قرار میگیرد. اما اگر میخواهید ایمیل قبلی به طور کلی از حساب کاربری تان حذف شود، میتوانید همانند آموزش زیر پیش بروید.

8.صرفا کافیست بر روی گزینه Remove که روبروی ایمیل مد نظرتان قرار دارد کلیک کنید تا برای همیشه از سیستم مایکروسافت حذف شود.

دقت کنید با انجام این مرحله، ایمیل شما به طور کلی از سیستم مایکروسافت حذف خواهد شد و دیگه نمیشود از آن استفاده کرد.

آموزش تغییر ایمیل در اکانت ایکس باکس گیم پس

با پیروی از مراحلی که در آموزش تغییر ایمیل در اکانت ایکس باکس شرح داده شده است، شما به راحتی می‌توانید ایمیل خود را در این سرویس تغییر دهید و از امکانات آن بهره‌مند شوید. با توجه به اینکه ایمیل به عنوان یک شناسه منحصر به فرد برای حساب کاربری در اکثر سرویس‌های آنلاین استفاده می‌شود، تغییر ایمیل در ایکس باکس می‌تواند برای شما در حفظ امنیت و مدیریت حساب کاربری مفید باشد.

علاوه بر این، با خرید اشتراک گیم پس آلتیمیت از هایپر اکانت، شما می‌توانید از امکانات ویژه‌ای که این سرویس ارائه می‌دهد، مانند دسترسی به بازی‌های جدید و پیشنهادی که تنها برای اعضای گیم پس در دسترس هستند، بهره‌مند شوید. همچنین در صورت هرگونه سوال یا مشکلی، پشتیبانی هایپر اکانت همواره در خدمت شما عزیزان میباشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اخبار روز تکنولوژی صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام ما را دنبال کنید.

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه
فروشگاه