دانلود سریال از دیزنی پلاس

دانلود فیلم از دیزنی پلاس

تیتر های مطلب

دیزنی پلاس یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های استریم فیلم و سریال است که به ارائه محتوای اختصاصی و جذاب از فیلم‌ها، سریال‌ها، مستندها و برنامه‌های تلویزیونی دیزنی پیکسار و مارول بسیاری از محتواهای دیگر می‌پردازد. دانلود فیلم از دیزنی پلاس یکی از مواردی است که هر کاربری که از دیزنی پلاس استفاده میکند باید آن را بداند، چون خیلی جاها به کار می آید.

؛ اما نکته مهم این است که دانلود فیلم از دیزنی پلاس صرفا برای نسخه های موبایلی این پلتفرم در دسترس میباشد و در نسخه وب نمیتوان سریال و فیلم ها را دانلود کرد.

دیزنی پلاس به صورت مشابه با نتفلیکس عمل می‌کند و اعضای آن به مشاهده محتوای ویدیویی از طریق اینترنت دسترسی پیدا می‌کنند. دیزنی پلاس به طور خاص برای طرفداران محتواهای دیزنی و شرکت‌های وابسته آن ساخته شده است.

دانلود سریال از دیزنی پلاس

دیزنی پلاس مجموعه‌ای از فیلم‌ها، مجموعه‌های تلویزیونی و محتواهای اصلی دیگر را ارائه می‌دهد. در این سرویس، شما می‌توانید به کلاسیک‌های دیزنی مانند «شیر شاه»، «آلادین» و «سیاه چاله» دسترسی پیدا کنید. همچنین، فیلم‌های جدیدی مانند «راشمور» و «سانگ چی» نیز به‌صورت انحصاری در دیزنی پلاس قابل تماشا هستند.

علاوه بر این، دیزنی پلاس مجموعه‌های تلویزیونی برجسته‌ای نیز ارائه می‌دهد. برنامه‌هایی مانند «ماندالوریان»، سریال‌های مارول مانند «لوکی»، «واندا‌ویژن» و «جنگجویان نهایی»، و همچنین سریال‌های دیگری مانند «همسایه‌های ناپدید» و «داکوبا» قابل دسترسی در این سرویس هستند.

علاوه بر محتوای اصلی دیزنی، دیزنی پلاس شامل محتوایی از برندهای دیگری مانند پیکسار، مارول، استودیوهای فاکس و ناتجامز نیز می‌شود. با اشتراک در دیزنی پلاس، شما به تمامی این محتواها دسترسی خواهید داشت.

برای دسترسی به پلتفرم دیزنی پلاس و دانلود سریال و فیلم از دیزنی پلاس میتوانید به صفحه خرید اکانت دیزنی پلاس مراجعه نموده و در اسرع وقت اکانت دیزنی پلاس خود را دریافت کنید.

خرید اکانت دیزنی پلاس

آموزش دانلود فیلم از دیزنی پلاس

برای دانلود فیلم از دیزنی پلاس، لازم است که از برنامه رسمی آن استفاده کنید. کاربران گوشی های اندرویدی میتوانند از گوگل پلی استور و کاربران گوشی های iOS میتوانند از اپ استور برای دانلود و نصب برنامه دیزنی پلاس استفاده کنند.

پس از دانلود و نصب برنامه دیزنی پلاس، برنامه را اجرا کرده و وارد اکانت دیزنی پلاس خود شوید. اگر اکانت دیزنی پلاس ندارید، میتوانید با مراجعه به صفحه خرید اکانت دیزنی پلاس ، اکانت دیزنی پلاس قانونی و معتبر را از هایپر اکانت تهیه کنید.

پس از ورود به حساب دیزنی پلاس، مراحل زیر را به ترتیب جهت دانلود فیلم از دیزنی پلاس ، طی کنید:

  • بر روی آیکون ذره بین ضربه بزنید و در کادر جستجو، اسم فیلم مد نظرتان را تایپ کنید.
  • پس از پیدا کردن فیلم مورد نظر، روی آن کلیک کنید تا صفحه جزئیات فیلم باز شود.
  • روی دکمه دانلود یا آیکون دانلود کلیک کنید.

دانلود سریال از دیزنی پلاس

هنگامی که دانلود به اتمام رسید، میتوانید فیلم مد نظرتان را در هر زمانی بدون داشتن اینترنت و به صورت آفلاین تماشا کنید.

آموزش دانلود سریال از دیزنی پلاس

نحوه دانلود سریال از دیزنی پلاس نیز همانند دانلود فیلم از دیزنی پلاس میباشد.

  • برنامه را اجرا کرده و بر روی آیکون ذره بین ضربه بزنید.
  • در کادر جستجو، اسم سریال مد نظرتان را تایپ کنید.
  • پس از پیدا کردن سریال مورد نظر، روی آن کلیک کنید تا صفحه جزئیات فیلم باز شود.
  • حال میتوانید سریال را هم به صورت تکی برخی از اپیزود ها را دانلود کنید، هم اینکه میتوانید یک فصل را به طور کامل دانلود کرده و نگه دارید.

دانلود سریال از دیزنی پلاس

هنگامی که دانلود به اتمام رسید، میتوانید سریال مد نظرتان را در هر زمانی بدون داشتن اینترنت و به صورت آفلاین تماشا کنید.

خرید اکانت دیزنی پلاس

اگر به دنبال دسترسی به محتواهای جذاب دیزنی پلاس هستید، خرید اکانت دیزنی پلاس از وبسایت هایپر اکانت می‌تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد. هایپر اکانت یکی از وبسایت‌های معتبر است که امکان خرید اشتراک های فیلم و سریال را فراهم می‌کند.

اکانت ها و محصول هایی که هایپر اکانت به شما کابران محترم ارائه میدهد همگی معتبر و قانونی میباشند و تا آخرین روز اشتراک، دارای گارانتی هستند و در صورت بروز هرگونه مشکلی پشتیبانی هایپر اکانت در خدمت شما خواهد بود.

خرید اکانت دیزنی پلاس

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اخبار روز تکنولوژی صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام ما را دنبال کنید.

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه
فروشگاه