نحوه دانلود اسپاتیفای

نحوه دانلود اسپاتیفای

تیتر های مطلب

علاقمندان به موزیک در سرتاسر دنیا بسیار فراوان هستند و علاقمندی آنها به قدری جدی و قابل توجه است که هر روز شاهد پیشرفت های چشمگیری در این زمینه هستیم. پیشرفت هاهم در زمینه تولیدکنندگان موزیک مانند خوانندگان ، آهنگ سازان و غیره در حال رخ دادن هستند و هم در زمینه مخاطبان موسیقی. اسپاتیفای در همان نگاه اول دل شما را می رباید زیرا تا ورود به دنیای بی انتهای موسیقی تنها یک ایمیل فاصله دارید! با یک ثبت نام ساده می توانید به محتوای رایگان اسپاتیفای دسترسی داشته باشید. البته اسپاتیفای فقط مختص آهنگ نیست ، در این سرویس شما به دریایی از پادکست ها و حتی ویدئوها از هنرمندان سراسر جهان دسترسی دارید. با هایپر اکانت همراه باشید.

خرید اشتراک اسپاتیفای

اسپاتیفای چیست؟

دانلود اسپاتیفای برای گوشی و کامپیوتر

امروزه علاقه به موسیقی بیش از هر زمان دیگری دیده می شود که به همین جهت سرویس های موسیقی آنلاین نیز در سراسر جهان رشد خوبی داشته اند. اسپاتیفای یک سرویس آنلاین پخش موسیقی است که شما در آن به میلیون ها آهنگ در سراسر جهان دسترسی خواهید داشت. قابلیت های جذاب این پلتفرم سبب شده است که میلیون ها کاربر را به سمت خود جلب کند. البته همه امکانات اسپاتیفای، رایگان نیست و شما باید اکانت آن را خریداری کنید. خرید از سایت های خارجی برای ایرانیان با دشواری هایی همراه است اما هایپر اکانت این کار را برای شما عزیزان آسان کرده است. برای بهره مندی از امکانات پریمیوم اسپاتیفای به صفحه خرید اشتراک اسپاتیفای مراجعه نمائید.

اسپاتیفای را برای چه پلتفرم هایی میتوان دانلود کرد؟

مهم نیست دستگاهی که از آن استفاده میکنید چه محصولی است ، به هرحال با نصب اسپاتیفای مشکلی نخواهید داشت. تنها کافی است به صفحه دانلود اسپاتیفای رفته و برای یکی از پلتفرم های زیر را دانلود کنید:
ویندوز
مک اواس
اندروید
iOS

دانلود اسپاتیفای 2 - هایپر اکانت

گوش دادن آهنگ با اسپاتیفای بسیار ساده و سریع است. برای شروع ابتدا به سایت اسپاتیفای بروید یا از گوگل پلی اپلیکیشن اسپاتیفای را دانلود کنید.

پس از نصب آن وقت ثبت نام است. شما هم می توانید با یک ایمیل حساب کاربری بسازید و هم می توانید با اکانت فیسبوک این کار را انجام دهید. روند ثبت نام هم بسیار ساده و سر راست است:

  1. ابتدا ایمیلتان را وارد کنید.
  2. بعد یک پسورد برای اکانت اسپاتیفای خود وارد کنید.
  3. حالا تاریخ تولد و بعد جنسیت و نام کاربری خود را انتخاب کنید.
  4. و در نهایت هم CREATE را بزنید.

آیا دانلود موسیقی از اسپاتیفای امکان پذیر است؟

پاسخ هم مثبت است هم منفی! با اسپاتیفای پریمیوم می توانید این امکان را داشته باشید تا موسیقی ها را به صورت آفلاین هم گوش دهید. این به معنی دانلود موسیقی نیست و شما کماکان برای گوش دادن به آهنگ ها باید از اسپاتیفای استفاده کنید که ویژگی بسیار خوبی است. دقت کنید که شما نمی توانید برنامه را گول بزنید و اشتراک پریمیوم را برای یک ماه خریداری کنید ، همه آهنگ هارا برای حالت آفلاین دانلود کنید و تا همیشه آنها را گوش دهید. به محض اینکه اشتراک شما تمام شود حالت آفلاین نیز از بین میرود! این حالت برای زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید یا نمی خواهید حجم اینرنت شما کم شود بسیار کار ساز است. با استفاده از این ویژگی می توانید تا 10 هزار آهنگ را روی 5 دستگاه مختلف ذخیره کنید که کاملا سخاوتمندانه به نظر می رسد! برای دانلود آهنگ یا آلبوم با اسپاتیفای کافیست دکمه DOWNLOAD را بزنید تا آهنگ روی سیستم شما ذخیره شود.

در صورت علاقه مندی میتوانید مقاله مقایسه اسپاتیفای و اپل موزیک را مطالعه فرمائید.

بررسی انواع اکانت های اسپاتیفای:

امکان استفاده از سرویس اسپاتیفای هم به صورتی پولی و هم به صورت رایگان وجود دارد. بین حساب پریمیوم و رایگان دو تفاوت عمده وجود دارد که به ذکر آن ها می پردازیم.

اشتراک رایگان:

در نسخه رایگان این نرم افزار پخش موسیقی ، کاربران میتوانند از امکانات زیادی بهره مند باشند. در طرح رایگان ، موسیقی می تواند در حالت بهم ریخته پخش شود و شما در ساعت می توانید شش آهنگ را رد کنید. رادیوی اسپاتیفای در دسترس نیست ، اما می توانید به لیست های پخش ترکیبی روزانه دسترسی داشته باشید. با طرح رایگان اسپاتیفای ، شما می توانید به تمام لیست های پخش دسترسی داشته باشید ، آهنگ جدید کشف کنید و آهنگ ها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. شما همچنین می توانید هر لیست پخش ، آلبوم ، یا هنرمندی را پخش کنید ، اما تنها در حالت پخش درهم ریخته نمی توانید این کار را انجام دهید. شما می توانید به نسخه رایگان با استفاده از اپلیکیشن تلفن هوشمند ، نرم افزار کامپیوتر یا وب سایت دسترسی پیدا کنید.

یکی از رایج ترین مشکلات در استفاده از نسخه رایگان اسپاتیفای ، ارور 14 روزه هست و برای آشنایی با نحوه حل این مشکل میتوانید مقاله ارور 14 روزه اسپاتیفای و نحوه برطرف کردن آن را مطالعه کنید.

اشتراک پریمیوم:

این نوع از اشتراک اسپاتیفای به شما اجازه دسترسی به همه چیز را می دهد و تبلیغات را به شکل اجباری نمایش نخواهد داد. البته باید اشاره کنیم که تفاوتی نخواهد داشت که با چه دستگاهی در حال استفاده از این سرویس باشید ، چه با تلفن همراه ، چه با تبلت و یا سایر دستگاه ها ، کاربران این سطح اشتراک می توانند هر آهنگی که می خواهند (بر اساس تقاضا) را پخش کنند. همچنین آنها قادر خواهند بود لیست های پخش را پیدا کرده و بشنوند. آهنگ های جدید را کشف کرده و لیست های پخش را بسازند و ویرایش نمایند. علاوه بر این لیست های پخش موسیقی ها را به اشتراک بگذارند.

دانلود اسپاتیفای 3 - هایپر اکانت

کاربران پریمیوم اسپاتیفای همچنین می توانند هر آهنگی را رد کنند یا در حالت آفلاین گوش کنند. موزیک ها را با کیفیت بالا بشنوند و از اپلیکیشن اسپاتیفای در دستگاه موبایل شان به عنوان یک کنترل از راه دور برای کامپیوتر استفاده کنند. در این میان ، شما با داشتن اسپاتیفای پریمیوم می توانید به تنظیمات کامل این برنامه دسترسی داشته باشید. به این صورت که به عنوان یک کاربر ، شما می توانید کیفیت دانلود آن ها ، دانلود اتوماتیک آن ها ، از اینترنت موبایل و همین طور تنظیمات صدا دسترسی داشته باشید. به عنوان یک کاربر که از اسپاتیفای پرمیوم استفاده می کند ، شما می توانید از اکانت پریمیوم خود در چند پلتفرم مختلف به صورت همزمان استفاده کنید این در حالی است که در اکانت رایگان این سرویس ، این امان وجود ندارد.

اما با خرید پلن مناسب در اسپاتیفای به راحتی از شر تبلیغات در برنامه اسپاتیفای خلاص میشوید و می توانید به صورت نامحدود از موسیقی های آن استفاده کنید. حال برای اینکه به این سوال پاسخ دهیم که چگونه می توان از داخل ایران اکانت اسپاتیفای داشت باید اینگونه پاسخ بدهیم که می توانید از خدمات سایت های واسطه ای چون هایپر اکانت استفاده کنید. در سایت هایپر اکانت با خرید اشتراک اسپاتیفای میتوانید تا زمان پایان اشتراک تان از خدمات اسپاتیفای به طور کامل استفاده کنید و پشتیبانی سایت ما همواره در خدمت شما عزیزان خواهد بود.

برای خرید اشتراک این سرویس میتوانید به صفحه فروش اشتراک اسپاتیفای در سایت هایپر اکانت مراجعه کنید.

خرید اشتراک اسپاتیفای

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اخبار روز تکنولوژی صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام ما را دنبال کنید.

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه
فروشگاه