آموزش دانلود ویدیو از Youtube

تیتر های مطلب

Youtube امکان دانلود ویدیوهای یوتیوب را فراهم می‌کند تا کاربران بتوانند آنها را بدون اتصال به اینترنت و در زمانی که مایل هستند تماشا کنند. در این مقاله به آموزش دانلود ویدیو از یوتیوب پریمیوم پرداخته می‌شود. با هایپر اکانت همراه باشید.

یوتیوب چیست؟

یوتیوب (YouTube) یک وبسایت و سرویس اشتراک ویدیو است که توسط Google تاسیس شده است. این وبسایت اجازه می‌دهد تا کاربران ویدیوهایی را که توسط دیگران آپلود شده‌اند را تماشا کنند و یا خودشان ویدیوهای خود را در این سرویس بارگذاری کنند.
Youtube به شما اجازه می‌دهد تا با تماشای ویدیوهای مختلف، مثلاً ویدیوهای تفریحی، آموزشی، موسیقی، سینمایی، تلویزیونی، ورزشی و خبری سرگرم شوید.

نحوه دانلود ویدیو از Youtube

از طریق Youtube، شما همچنین می‌توانید از تعامل با دیگر کاربران و یا ساختن یک کانال ویدیویی برای خودتان نیز بهره‌مند شوید. همچنین، Youtube پلتفرمی مهم برای برخی افراد برای کسب درآمد از تولید محتوا ویدیویی نیز است.

یوتیوب امروزه به عنوان یکی از پرطرفدارترین وبسایت‌ها در جهان شناخته می‌شود و میلیاردها نفر در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند.

نحوه دانلود ویدیو از Youtube پریمیوم

قدم اول برای کسب دسترسی قانونی جهت دانلود کردن ویدیو های Youtube، فعال کردن یوتیوب پریمیوم برای حساب شخصی تان میباشد. جهت خرید اشتراک Youtube میتوانید به صفحه خرید یوتیوب پریمیوم رفته و سفارش فعالسازی اشتراک دلخواه برای حساب شخصی تان را ثبت کنید.

پس از اتمام خرید، یک ایمیل حاوی لینک دعوتنامه به حساب جیمیل شما از طرف هایپر اکانت ارسال میشود و باید قبل از کلیک بر روی لینک دعوت، مطمئن شوید که ریجن حساب شما با ریجن فمیلی Youtube پریمیوم ما یکی باشند. اگر نمی دانید ریجن جیمیل خود را چگونه بررسی و تنظیم کنید، میتوانید مقاله نحوه تغییر ریجن جیمیل به ترکیه را مطالعه کنید.

پس از اتمام مراحل مربوط به ریجن و در صورت درست بودن آن، با کلیک بر روی لینک دعوتنامه شما عضو فمیلی یوتیوب پریمیوم هایپر اکانت میشوید.

آموزش دانلود ویدیو از Youtube پریمیوم

حالا که Youtube پریمیوم را فعال کرده‌اید، می‌توانید ویدیوها را دانلود کنید. برای این کار، ابتدا ویدیوی مورد نظر خود را پیدا کنید. سپس روی دکمه “دانلود” در پایین ویدیو کلیک کنید.

در این مرحله، می‌توانید کیفیت دانلود را تنظیم کنید. به طور پیش فرض، ویدیو با کیفیت بالا دانلود می‌شود. با این حال، اگر مایلید کیفیت دانلود را تغییر دهید، می‌توانید از منوی بازشونده در کنار دکمه “دانلود” استفاده کنید.

پس از دانلود ویدیو، آن را می‌توانید از طریق بخش “دانلود شده‌ها” در بخش حساب کاربری خود در Youtube مشاهده کنید. برای این کار، برنامه Youtube پریمیوم را باز کنید و به بخش “دانلود شده‌ها” بروید. در اینجا، تمام ویدیوهایی که قبلاً دانلود کرده‌اید، لیست شده‌اند. شما می‌توانید روی هر ویدیو کلیک کنید و آن را تماشا کنید.

اگر می‌خواهید ویدیوهای دانلود شده را بر روی دستگاه دیگری نیز تماشا کنید، می‌توانید آنها را به اشتراک بگذارید یا به صورت فایل ویدیویی آنها را به دستگاه دیگر منتقل کنید.

خرید اشتراک Youtube پریمیوم

در صورت علاقه مندی متیوانید مقاله نحوه فعالسازی زیرنویس فارسی در نتفلیکس را بخوانید.

نحوه دانلود رایگان ویدیوها از یوتیوب

ابتدا پیش از ورود به بحث آموزش لازم به ذکر است که این روش به هیچ وجه توصیه نمیشود و در اولویت قرار ندارد اما در برخی مواقع میتواند جوابگو باشد، اما اکثر مواقع شامل دردسر هایی مانند افت کیفیت ویدیو و دانلود ویدیو بدون صدا میباشد. بهترین و مطمئن ترین راه برای دانلود ویدیو های یوتیوب، از رطیق پریمیوم کردن اکانت شخصی شما میباشد.

برخی از وبسایت های خارجی که دارای ابزاری برای دانلود کردن ویدیو های یوتیوب هستند میتوانند به شما در این امر کمک کنند. وبسایت های مختلفی هستند که این ابزار را دارند و پس از مدتی به دلیل قوانین مربوط به حق کپی رایت به کل بسته میشوند و سپس وبسایت های دیگر جایگزین آنها میشوند.

برای پیدا کردن این وبسایت ها میتوانید عبارت Youtube Downloader را در گوگل سرچ کنید و وبسایت ها را به ترتیب تست کنید.

روند فعالیت این سایت ها به این گونه است که ابتدا باید از داخل برنامه یوتیوب در ویدیو مد نظر بر روی گزینه Share کلیک کرده و سپس Copy Link را زده و به وبسایت برگردید. لینک کپی کرده را در کادر مربوطه جایگذاری کنید و سپس تایید کنید.

سپس میتوانید ویدیو را در کیفیت و حجم دلخواه دانلود کنید.

جهت بهره مندی از ویژگی های بدون محدودیت وقانونی یوتیوب میتوانید اشتراک Youtube Premium را از صفحه خرید اشتراک یوتیوب پریمیوم تهیه فرمائید. هایپر اکانت دارای کیفیت بالایی در زمینه ارائه اشتراک و اکانت سرویس های مختلف میباشد و پشتیبانی سایت ما در صورت بروز هرگونه مشکلی در خدمت شما عزیزان خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اخبار روز تکنولوژی صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام ما را دنبال کنید.

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه
فروشگاه