نحوه رفع ارور های رایج نتفلیکس

آموزش رفع ارور های رایج نتفلیکس

تیتر های مطلب

در این مقاله ما به بررسی برخی از ارور های رایج نتفلیکس می پردازیم و نحوه رفع آنها را توضیح می دهیم. این آموزش به کاربران کمک می کند تا در صورت بروز مشکلات در استفاده از نتفلیکس، بتوانند به سرعت و به راحتی آنها را برطرف کنند و از سرویس بدون هیچ گونه اختلالی استفاده کنند.

در این آموزش، به بررسی ارورهای متداول مانند خطای عدم ارتباط با اینترنت، خطای پخش، خطای لودینگ، خطای صفحه سیاه و خطای سیستم عامل می پردازیم. همچنین، نحوه برطرف کردن این مشکلات را با استفاده از روش های ساده و کارآمد توضیح می دهیم.

بدون شک، این آموزش برای همه کاربران نتفلیکس مفید خواهد بود، به خصوص کسانی که با مشکلات فنی در استفاده از سرویس روبرو می شوند. با هایپر اکانت همراه باشید.

خطاها و ارور های رایج نتفلیکس

وقتی سعی می کنید محتوای جدید موردعلاقه خود را تماشا کنید، این آزاردهنده است که با خطا مواجه شوید. با این حال، با شناخت کدهای خطای رایج نتفلیکس، می توانید به راحتی این خطاها را برطرف کنید و دوباره به تماشای محتوای موردعلاقه خود بپردازید.

نحوه رفع ارور های رایج نتفلیکس

در این مقاله، ما برخی از رایج ترین کدهای خطای Netflix را بررسی خواهیم کرد و به شما نحوه برطرف کردن آنها را آموزش خواهیم داد. این کدهای خطا شامل خطای M7111-1331 ، خطای NW-2-5 ، خطای UI-800-3 ، خطای Netflix Error 12001 و خطای Netflix Error 0013 می شوند.

با شناخت کدهای خطای رایج نتفلیکس و اطلاعات لازم برای رفع آنها، شما می توانید به راحتی این خطاها را برطرف کنید و به تماشای محتوای موردعلاقه خود دوباره بپردازید. همچنین، این اطلاعات می تواند به عنوان یک مرجع برای بعدی های شما نیز مفید باشد.

نحوه رفع کد خطای Netflix 11800

وقتی مشکلی در پخش محتوای انتخابی شما در دستگاه تلفن همراه وجود دارد، با این یکی از ارور های رایج نتفلیکس یعنی Netflix 11800 نمایش داده میشود. این خطا همراه با دو پیام میتواند نمایش داده شود:

  • هنگام پخش این مورد مشکلی رخ داد. بعداً دوباره امتحان کنید یا مورد دیگری را انتخاب کنید. برای اطلاعات بیشتر به www.netflix.com/support بروید.
  • عنوان پخش نمی شود. لطفاً بعداً دوباره امتحان کنید.

خطای Netflix 11800 معمولاً نشان دهنده این است که اطلاعات موجود در دستگاه شما قدیمی یا خراب است و باید به روز شود. این خطا را به طور معمول در دستگاه های اپل مانند آیفون، آی پد یا تلویزیون اپل مشاهده می کنید.

بهترین راه برای رفع خطای Netflix 11800، راه اندازی مجدد دستگاه است. این کار باید تمام اطلاعات قدیمی مورد استفاده توسط برنامه Netflix را پاک کند و به شما امکان می دهد محتوای خود را مجدداً بارگیری کنید. در صورتی که راه اندازی مجدد دستگاه مشکل را برطرف نکرد، بهتر است برنامه Netflix را به روز رسانی کنید.

نحوه رفع کد خطای Netflix M7111-1331

خطایی است که ممکن است در هنگام دسترسی به نتفلیکس از مرورگر گوگل کروم ظاهر شود.

برای رفع این مشکل، می‌توانید افزونه‌های مرورگر خود را غیرفعال کنید. در صورتی که با این روش‌ها نتوانستید مشکل خود را رفع کنید، پیشنهاد می‌شود از مرورگر دیگری استفاده کنید و یا به اپلیکیشن نتفلیکس در دستگاه همراه خود دسترسی پیدا کنید.

نحوه رفع ارور های رایج نتفلیکس

نحوه رفع کد خطای Netflix F7111-5059

این خطا در هنگام استفاده از ابزار های تغییر آیپی (وی.پی.ان) رخ میدهد. برای رفع این مشکل توصیه میشود از ابزار های تغییر آیپی پولی با سرور های قدرتمند استفاده کنید تا دچار مشکل نشوید.

نحوه رفع خطای کد 10013 پخش Netflix

این خطا حین دانلود یک فیلم یا سریال به وسیله ابزار تغییر آیپی ضعیف رخ میدهد. برای رفع این مشکل توصیه میشود از ابزار های تغییر آیپی پولی با سرور های قدرتمند استفاده کنید تا بتوانید به راحتی فیلم ها و سریال های مورد نظرتان را دانلود و تماشا کنید.

در صورت علاقه مندی میتوانید مقاله آموزش دانلود فیلم و سریال از نتفلیکس را بخوانید.

نحوه رفع خطای Netflix (AVF:11800;OS:42800;)

این خطا در مواقعی که یک فیلم یا سریال را دانلوده کرده اید و قصد دارید آن را به صورت آفلاین تماشا کنید رخ میدهد. این خطا به معنای این است که فایل دانلود شده ای که می خواهید تماشا کنید خراب شده، حذف شده یا منتقل شده است.

برای رفع این مشکل باید ارتباط اینترنتی خود را به نتفلیکس وصل کنید و آن فیلم یا سریال را مجددا دانلود و تماشا کنید.

نحوه رفع خطای Netflix UI-800-3

خطای Netflix UI-800-3 اغلب زمانی ظاهر می‌شود که از دستگاه‌هایی مانند پخش کننده Blu-ray، جعبه Roku، کنسول بازی، تلویزیون هوشمند یا Amazon Fire Stick برای دسترسی به نتفلیکس استفاده می‌کنید. این خطا نشان می‌دهد که اطلاعات ذخیره شده در دستگاه شما قدیمی است و باید به روز شود.

به منظور رفع این خطا می‌توانید به سادگی با راه اندازی مجدد دستگاه خود اقدام کنید. در بعضی موارد، این کار می‌تواند به تنهایی کافی باشد تا خطا رفع شود. اگر به هر دلیلی راه اندازی مجدد دستگاه جواب نداد، می‌توانید از سیستم Netflix در دستگاه خود خارج شوید و سپس دوباره وارد شوید تا این خطا رفع شود.

نحوه رفع خطای Netflix 10023-10008

خطای Netflix 10023-10008 ممکن است زمانی رخ دهد که مشکل اتصال شبکه بر توانایی شما برای دانلود محتوا از طریق برنامه iOS تأثیر بگذارد. این خطا نیز از ارور های رایج نتفلیکس است و معمولاً در محیط‌هایی مانند مدارس یا شبکه‌های Wi-Fi محل کار رخ می‌دهد که یک فایروال در آنها وجود دارد که جریان را مسدود می‌کند. برای رفع این خطا، سعی کنید به شبکه Wi-Fi دیگری متصل شوید.

از طرف دیگر، این خطا گاهی اوقات به دلیل نمایش زمان نادرست در دستگاه شما ایجاد می‌شود. برای رفع این مشکل، تنظیمات تاریخ و زمان دستگاه خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که آنها درست تنظیم شده‌اند.

نحوه رفع خطای Netflix 10025 یا 30103

خطای «عنوان پخش نمی‌شود. لطفاً بعداً دوباره امتحان کنید» معمولاً به دلیل بروزرسانی نشده بودن برنامه Netflix شما رخ می‌دهد. در این شرایط، ابتدا سعی کنید برنامه Netflix خود را به روز کنید. اگر به روزرسانی برنامه Netflix کمکی به حل مشکل شما نکرد، ممکن است برنامه Netflix شما با مشکل مواجه شده باشد. در این صورت، می‌توانید برنامه Netflix را حذف کرده و دوباره نصب کنید تا این مشکل حل شود.

نحوه رفع ارور های رایج نتفلیکس

نحوه رفع خطای شبکه یا خطای NW-2-5/NW-3-6

در حین استفاده از دستگاه iOS، ممکن است با خطای “خطای شبکه. برای ادامه دانلود، اتصال شبکه مورد نیاز است” مواجه شوید. همچنین در دستگاه‌هایی مانند کنسول بازی، تلویزیون هوشمند یا پخش کننده بلوری، ممکن است کدهای خطا NW-2-5 یا NW-3-6 را ببینید. این خطاها معمولاً به دلیل اتصال ناموفق به اینترنت اتفاق می‌افتند.

تمامی این کدها نشان‌دهنده یک مشکل اتصال شبکه هستند که ممکن است مانع از ارتباط دستگاه شما با سرورهای Netflix شود. برای رفع این مشکل، می‌توانید مودم خود را در جای بهتری قرار دهید تا آنتن دهی افزایش یابد یا اگر از طریق کابل به دستگاه خود اینترنت میدهد بهتر است کابل خود را بررسی کنید و ترجیحا از کابل کوتاه تر و قوی تر استفاده کنید.

نحوه رفع کد خطای Netflix 118119

این خطا یکی از رایج ترین ارور های نتفلیکس بر روی دستگاه های اپل مانند آیفون، آیپد و اپل تیوی رخ نمیدهد. این ارور به معنای این است که داده های دستگاه شما نیاز به بروز رسانی دارند.

جهت رفع این ارور باید دستگاه خود را یکبار خاموش و مجددا روشن کنید تا برطرف شود.

نحوه رفع کد خطای Netflix -1001 و 0-1157

خطای Netflix -1001 و 0-1157 زمانی رخ میدهد که اتصال دستگاه شما با سرور های نتفلیکس قطع شده است. به منظور رفع این مشکل میتوانید اتصال اینترنتی و آنتن دهی مودم خود را بررسی کنید. در نهایت به عنوان آخرین راه حل پیشنهاد میشود از مودم دیگر استفاده کنید.

با استفاده از این راهنما ها میتوانید ارور های رایج نتفلیکس که بر روی دستگاه شما نمایان شده است را برطرف کنید. همچنین جهت دسترسی به محتوای نتفلیکس و بهره مندی از تمامی امکانات نتفلیکس به صورت قانونی میتوانید به صفحه خرید اکانت نتفلیکس مراجعه نمائید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اخبار روز تکنولوژی صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام ما را دنبال کنید.

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه
فروشگاه