نحوه آپلود تمپلیت در کنوا

نحوه آپلود قالب شخصی، آپلود تمپلیت و آپلود فونت در کنوا

تیتر های مطلب

Canva یک ابزار طراحی گرافیکی آنلاین است که به شما امکان می‌دهد تصاویر، طرح‌ها، فونت‌ها و قالب‌های شخصی را بسازید و ویرایش کنید. در این مقاله، ما نحوه آپلود فونت در کنوا، آپلود تمپلیت در کنوا  و آپلود قالب شخصی در کنوا را به شما آموزش خواهیم داد. همچنین، روش خرید اکانت کنوا نیز معرفی خواهد شد. با هایپر اکانت همراه باشید.

معرفی کنوا

Canva یک برنامه طراحی گرافیکی آنلاین است که شما کاربران را قادر می‌سازد تا طرح‌های گرافیکی خیره‌کننده‌ای ایجاد کنید. با استفاده از مجموعه‌ای از ابزارهای کاربردی می‌توانید فونت‌ها، تمپلیت‌ها و قالب‌های شخصی خود را آپلود کرده و سپس آن‌ها را در طرح‌های خود به کار ببرید. در این مقاله، ما به شما آموزش می‌دهیم که چگونه این کار را انجام دهید.

نحوه آپلود تمپلیت در کنوا

مهم ترین نکنه درباره آپلود فونت، تمپلیت و قالب شخصی در کنوا این است که با نسخه رایگان کنوا نمیتوان این کار ها را انجام داد. توصیه ما عضویت در فمیلی کنوا هایپر اکانت میباشد که میتوانید با مراجعه به صفحه خرید اکانت کنوا، اکانت شخصی خود را پریمیوم کنید تا از تمامی قابلیت ها و امکانات کنوا بهره مند شوید.

آپلود فونت در کنوا

پس از خرید اکانت کنوا و عضویت در فمیلی، اولین کاری که باید انجام دهید مراجعه به پشتیبانی هایپر اکانت یا پشتیبانی تلگرام میباشد. آپلود فونت در کنوا همواره در دسترس نمیباشد و شما عزیزان لازم است که ابتدا به پشتیبانی ما پیام دهید تا به مدت 24 ساعت به شما دسترسی جهت آپلود فونت در کنوا را بدهند. هنگامی که دسترسی برای شما فعال شد میتوانید با انجام مراحل زیر، فونت مد نظرتان را در کنوا آپلود کنید:

  1. وارد حساب کاربری Canva شوید.
  2. در منوی سمت چپ صفحه، گزینه “Brand Kit” را انتخاب کنید.
  3. در پنجره جدیدی که باز می‌شود، گزینه “آپلود فونت ها” را انتخاب کنید.
  4. فایل فونت مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی دکمه “باز کردن” یا “انتخاب” کلیک کنید.
  5. پس از بارگذاری فایل، Canva فونت را تشخیص می‌دهد و به فهرست فونت‌های شخصی شما اضافه می‌کند.

بدین صورت مراحل آپلود فونت در کنوا به اتمام میرسید و میتوانید تا زمانی که عضو آن فمیلی هستید، از فونت آپلود کرده تان استفاده کنید.

نحوه آپلود تمپلیت در کنوا

آپلود تمپلیت در کنوا

همانند مراحل آپلود فونت در کنوا، در آپلود تمپلیت در کنوا نیز لازم است که به پشتیبانی هایپر اکانت یا پشتیبانی تلگرام مراجعه نموده و درخواست خود را به پشتیبانی اطلاع دهید. پس از کسب دسترسی، به مدت 24 ساعت فرصت خواهید داشت تا تمپلیت های مد نظرتان را آپلود کنید. پس از کسب دسترسی برای آپلود تمپلیت در کنوا، میتوانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. وارد حساب کاربری Canva شوید.
  2. در منوی سمت چپ صفحه، گزینه “Templates” و سپس گزینه “Brand Templates” را انتخاب کنید.
  3. یک نوع طرح انتخاب کنید یا از صفحه‌های پیش‌فرض Canva استفاده کنید.
  4. طرح خود را با استفاده از ابزارهای Canva طراحی کنید.
  5. پس از طراحی، روی دکمه “آپلود” در نوار ابزار کلیک کنید و فایل تمپلیت مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  6. پس از بارگذاری تمپلیت، آن را به طرح خود اضافه کنید و تنظیمات لازم را اعمال کنید.

به این شکل مراحل آپلود تمپلیت در کنوا تکمیل میشود و تا زمانی که حساب کاربری شما عضو آن فمیلی باشد، میتوانید از تمپلیت هایی که آپلود کرده اید، بهره مند شوید.

در صورت علاقه مندی پیشنهاد میشود مقاله ویژگی ها و امکانات کنوا را مطالعه کنید.

آپلود قالب شخصی در کنوا

همان طور که درباره آپلود فونت در کنوا و آپلود تمپلیت در کنوا ذکر شد، لازم است جهت آپلود قالب شخصی در کنوا، به پشتیبانی هایپر اکانت یا پشتیبانی تلگرام پیام بدهید تا دسترسی جهت آپلود قالب شخصی در کنوا را بدست آورید. پس از کسب دسترسی شما عزیزان به مدت 24 ساعت فرصت خواهید داشت تا قالب های شخصی مورد نظرتان با طی ماحل زیر را آپلود کنید:

  1. وارد حساب کاربری کنوا شوید.
  2. در منوی سمت چپ صفحه، گزینه “تمپلیت‌ها” را انتخاب کنید.
  3. در بالای صفحه، گزینه “ایجاد یک قالب جدید” را انتخاب کنید.
  4. قالب خود را با استفاده از ابزارهای Canva طراحی کنید.
  5. پس از طراحی، روی دکمه “آپلود” در نوار ابزار کلیک کنید و فایل قالب شخصی خود را انتخاب کنید.
  6. قالب شخصی را به تمپلیت‌های خود اضافه کنید و به دلخواه ویرایش کنید.

با انجام این کار ها، مراحل آپلود قالب شخصی در کنوا تمام میشود و میتوانید تا زمانی که در آن فمیلی کنوا عضو هستید، از قالب های شخصی آپلود کرده در طرح هایی که ایجاد میکنید استفاده کنید.

نحوه آپلود تمپلیت در کنوا

خرید اکانت کنوا

برنامه کنوا دارای امکانات و ویژگی های گسترده ای میباشد که بخشی از آنها در نسخه رایگان در دسترس میباشند. برای بهره مندی از تمامی امکانات که شامل نحوه آپلود فونت، تمپلیت و قالب شخصی در کنوا، دسترسی به عکس ها طرح های آماده در کنوا، تغییر کیفیت و فرمت عکس و غیره میباشد، میتوانید به صفحه خرید اکانت کنوا رفته و اشتراک دلخواه را برای حساب شخصی تان فعال کنید و با عضویت در فمیلی هایپر اکانت، از تمامی امکانات کنوا به صورت قانونی بهره مند شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اخبار روز تکنولوژی صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام ما را دنبال کنید.

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه
فروشگاه