خرید اکانت مستر کلاس

نحوه دسترسی به Masterclass و استفاده از آن

تیتر های مطلب

Masterclass یک سرویس آموزش آنلاین است که مجموعه ای از دروس و آموزش های تصویری از افراد موفق در زمینه های مختلف را ارائه می‌دهد. اما دسترسی به Masterclass در ایران برای کاربران عزیز کمی مشکل ساز میباشد. برای آشنایی با نحوه دسترسی و استفاده از Masterclass با هایپر اکانت در ادامه این مقاله همراه باشید.

این سرویس در سال 2015 تاسیس شده و می‌توانید دروس ارائه شده را از بزرگترین نویسندگان، کارگردانان، بازیگران، موسیقی دانان، طراحان، آشپزان، ورزشکاران و متخصصان دنیا را ببینید. این سرویس بیش از 100 کلاس مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد که هر یک شامل چندین جلسه آموزشی هستند.

خرید اکانت مستر کلاس

در Masterclass، شما می توانید از تجربیات و دانش برخی از بزرگ ترین نام های صنعت خود را بهره مند شوید و با بهترین ابزار ها، تکنیک ها و راهبرد های آن ها آشنا شوید. همچنین، با دیدن ویدئو های Masterclass می‌توانید ایده های جدیدی برای بهبود شغل و کسب و کار خود به دست آورید.

لازم به ذکر است که دروس مستر کلاس به زبان انگلیسی هستند، بنابراین برای بهره برداری و فهم کامل از این منابع، نیاز به آشنایی با این زبان دارید.

آموزش نحوه دسترسی به Masterclass و برنامه های آن

مستر کلاس یکی از بهترین و معتبرترین سایت های آموزشی آنلاین است که از تجربیات و دانش خود با استفاده از آموزش های ویدیویی با کیفیت بالا، ویژگی هایی از قبیل دسترسی آسان، جامعیت محتوا، طراحی زیبا و متنوعیت را برای کاربران خود فراهم می کند.

استفاده از سرویس مستر کلاس یکی از بهترین روش ها برای یادگیری مهارت ها و بهبود دانش شماست. اما لازم به ذکر است که برای بهره مندی از این سرویس، نیاز به داشتن اینترنت پایدار و سرعت مطلوب دارید تا بتوانید به بهترین شکل از محتوای آموزشی مستر کلاس استفاده کنید.

برای دسترسی به Masterclass و بهره مندی از محتوای آن در کامپیوتر های شخصی و لپ تاپ ها، میتوانید به وبسایت رسمی مسترکلاس مراجعه نموده و وارد حساب کاربری تان شوید و به تماشای ویدیو های آموزشی بپردازید.

خرید اکانت مستر کلاس

همچنین میتوانید با استفاده از تلفن های هوشمند و تبلت ها نیز برنامه Masterclass را نصب کرده و از محتوای آن به راحتی استفاده کنید. برای نصب برنامه مستر کلاس بر روی دستگاه های اندرویدی میتوانید به گوگل پلی استور و برای نصب بر روی دستگاه های آیفون، آیپد و اپل تیوی، میتوانید به اپ استور مراجعه کرده و اقدام به نصب این برنامه کنید تا بدون دردسر و آسانی در هرجایی بتوانید به محتوای مستر کلاس دسترسی داشته باشید.

البته لازم به ذکر است که دسترسی به Masterclass با آدرس آیپی کشور ما ممکن نیست و متاسفانه استفاده از ابزار های قدرتمند برای تغییر آدرس آیپی به کشور های دیگر، اجباری میباشد.

همچنین با توجه به اینکه سرویس مستر کلاس رایگان نمیباشد، خرید اکانت پریمیوم مستر کلاس لازم است، اما پس از خرید دیگر مانعی وجود ندارد و میتوانید به تمامی محتوای آموزشی مستر کلاس دسترسی داشته باشید و از خدمات و آموزش های آن بهره مند شوید.

خرید اکانت مستر کلاس

با خرید اکانت مستر کلاس، علاوه بر دسترسی به تمامی دوره های آموزشی، قابلیت دانلود ویدیوهای آموزشی، دسترسی به آرشیو کامل ویدیوهای آموزشی، دسترسی به جلسات زنده، دسترسی به ابزارهای اضافی و دسترسی به آموزش های جدید را نیز خواهید داشت.

وبسایت هایپر اکانت یکی از سایت های ارائه دهنده اکانت های پریمیوم برای سرویس های مختلف آنلای، از جمله مستر کلاس است. اشتراک Masterclass را میتوانید از هایپر اکانت با قیمتی مناسب و به صرفه تهیه نمائید. پس از تکمیل شدن سفارش شما، یک ایمیل و پسورد که اشتراک Masterclass به صورت قانونی بر روی آن فعال میباشد ارسال میگردد و تا آخرین روز اشتراک دارای تضمین معتبر از طرف هایپر اکانت خواهد بود.

جهت بهره مندی از سرویس مستر کلاس و دسترسی کامل به محتوای آن، میتوانید به صفحه خرید اکانت مستر کلاس مراجعه نموده و سفارش خود را به ثبت برسانید. تمامی خدمات و محصولات هایپر اکانت دارای ضمانت و گارانتی بوده و تا آخرین روز اشتراک در صورت بروز هرگونه مشکلی یا داشتن سوالی، تیم پشتیبانی هایپر اکانت در خدمت شما دوستان عزیز و گرامی خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اخبار روز تکنولوژی صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام ما را دنبال کنید.

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه
فروشگاه