آموزش رفع لیمیت اسپاتیفای

لیمیت شدن اکانت اسپاتیفای چیست؟

تیتر های مطلب

اسپاتیفای یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های استریمینگ موسیقی در دنیا است. در این مقاله به مبحث لیمیت شدن اکانت اسپاتیفای میپردازیم.

این سرویس، به کاربران امکان می‌دهد به میلیون‌ها آهنگ و پادکست دسترسی داشته باشند و آن‌ها را به صورت آنلاین یا آفلاین پخش کنند. با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته، اسپاتیفای به راحتی موسیقی را بر اساس سلیقه کاربران پیشنهاد می‌دهد و تجربه فوق العاده ای از موسیقی را به آنها ارائه می‌دهد.

با اسپاتیفای، کاربران می‌توانند آهنگ‌ها و پادکست‌ها را بر اساس خواننده، آلبوم، ژانر و حتی سال انتشار جستجو کنند. همچنین، می‌توانند لیست‌های پخش خود را ایجاد کنند و آهنگ‌ها را به آنها اضافه کنند. اسپاتیفای امکاناتی نیز برای کشف موسیقی جدید فراهم می‌کند؛ با بررسی پلی‌لیست‌ها، چارت‌ها و پیشنهادهای روزانه، کاربران می‌توانند آهنگ‌های جدید را کشف کنند.

آموزش رفع لیمیت اسپاتیفای

اما اکانت اسپاتیفای گاهی اوقات با مشکلات و ایراد هایی مواجه میشود که بسیاری از کاربران درباره آن اطلاعات کافی ندارند و دچار سردرگمی میشوند. با هایپر اکانت همراه باشید تا درباره لیمیت شدن اکانت اسپاتیفای و نحوه رفع لیمیت اسپاتیفای آگاه شوید.

خرید اکانت اسپاتیفای پریمیوم

لیمیت شدن اکانت اسپاتیفای

بطور مختصر و مفید، لیمیت شدن اکانت اسپاتیفای به معنای اعمال محدودیت‌هایی برای استفاده از خدمات اسپاتیفای در یک حساب کاربری است. اسپاتیفای ارور های مختلفی مانند ارور 14 روزه و ارور پروکسی را دارد اما لیمیت شدن بحث دیگری میباشد. خوشبختانه دسترسی مجدد به اکانت لیمیت شده آسان میباشد و همچنین در صورت لزوم میتوان پلی لیست را به اکانت دیگر انتقال داد.

اکانت اسپاتیفای زمانی لیمیت میشود که شما در طول یک سال دو بار عضو فمیلی میشوید، در این صورت برای بار سوم که اقدام به عضویت در یک فمیلی کنید با لیمیت اکانت اسپاتیفای مواجه میشوید؛ یعنی اگر شما با مراجعه به صفحه خرید اکانت اسپاتیفای پریمیوم و سفارش اشتراک 6 ماهه یا یک ساله، احتمال اینکه لیمیت شوید را به صفر نزدیک میکنید.

همچنین میتوانید با خرید اشتراک اختصاصی و فعالسازی اشتراک با پرداخت قانونی بر روی حساب شخصی تان، اشتراک فردی را تهیه کنید اما با توجه به تفاوت قیمت اشتراک فردی و عضویت در فمیلی، این روش هزینه زیادی برای شما خواهد داشت و از لحاظ اقتصادی توصیه نمیشود.

آموزش رفع لیمیت اسپاتیفای

برای رفع لیمیت اسپاتیفای، ساده ترین و بهترین راه حل ساخت یک اکانت جدید است. با ساخت اکانت جدید از لیمیت اسپاتیفای خلاص میشوید و میتوانید اکانت خود را در فیملی پریمیوم اسپاتیفای عضو کنید. اگر نگران پلی لیست های خود هستید میتوانید با مراجعه به مقاله آموزش انتقال پلی لیست اسپاتیفای ، این مسئله را نیز برطرف کنید و همه پلی لیست های خود را به اکانت جدید منتقل کنید.

یکی دیگر از موارد مهم، ایمیل اکانت است. اگر میخواهید با یک ایمیل ثابت همواره اکانت بسازید طبق مراحل زیر پیش بروید:

  • با اکانتی که لیمیت شده است به وبسایت اسپاتیفای مراجعه کرده و لاگین کنید.
  • سپس در بالای صفحه سمت راست بر روی عکس پروفایل خود کلیک کرده و گزینه Account کلیک کنید. در پنجره جدیدی که باز میشود در ستون چپ گزینه Edit Profile را انتخاب کنید.
  • در این بخش میتوانید یک ایمیل دیگر که بر روی آن از قبل اکانت اسپاتیفای ساخته نشده است را جایگزین ایمیل تان کنید و رمز اکانت را وارد کرده و گزینه Save را بزنید.

آموزش رفع لیمیت اسپاتیفای

با اینکار دیگر هیچ اکانتی بر روی ایمیل شما وجود نخواهد داشت و میتوانید با ایمیل اصلی تان یک حساب کاربری جدید بسازید و از لیمیت اسپاتیفای رها شوید. این روش جهت رفع لیمیت اسپلتیفای، محدودیت تعداد ندارد و هر زمانی که اکانت تان لیمیت شد میتوانید این کار را انجام دهید و پس از ساخت اکانت جدید، پلی لیست های خود را به اکانت جدید انتقال دهید.

جهت بهره مندی از نسخه پریمیوم و بدون محدودیت اسپاتیفای به صورت کاملا قانونی و دارای ضمانت و پشتیبانی قوی، میتوانید به صفحه خرید اکانت اسپاتیفای پریمیوم مراجعه کرده و اکانت شخصی خود را در کمترین زمان ممکن پریمیوم کنید و از تمامی امکانات اسپاتیفای بدون محدودیت بهره مند شوید.

خرید اکانت اسپاتیفای پریمیوم

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اخبار روز تکنولوژی صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام ما را دنبال کنید.

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه
فروشگاه